Update

Det blev ingen träning för mig igår heller. Var helt slut sista timmarna på jobbet, svag i kroppen och matt i huvudet. Vilket naturligtvis gav en lätt återgång till dom här tankarna, vare sig jag ville eller ej.

Efter att ha gjort en näst intill perfekt, åtminstone felfri insats på träningsmatchen i söndags (hade massvis att göra trots vinst 6-0!) känns det som hänt sista tiden helt overkligt. Speciellt när hela problemet kom upp till ytan igen i måndags av diverse anledningar. Mental notering för att inte avslöja för mycket innan jag vet exakt vad som gäller: det kan vara ett erbjudande som är för bra för att avböja.
Here we go again för att fräscha upp minnet och känslan med två fantastiskt välskrivna inlägg - kunde inte sagt det bättre med ett enda ord idag:
http://baecklund.blogg.se/2008/february/foljetongen-fortsatter.html
http://baecklund.blogg.se/2008/february/desillusionerad.html

Ni som känner mig sedan länge vet att jag biter en del på naglarna när det är något som påverkar mig negativt. Sista året har jag hållt uppe rätt bra och lyckats låta bli hyfsat, men sista månaden har jag (pga det jag länkar till ovan) tyvärr tappat det. Även "festsnusandet" har övertrasserats, även om jag fortfarande tycker att jag kan ha kontroll över det om jag vill.
För övrigt måste jag komma ihåg att se fram emot den ruskigt efterlängtade hemresan till underbara Uppsala (åtta dagar kvar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback