Desillusionerad

Ångestkänslorna svallade under gårdagen av diverse anledningar. Ett osannolikt besked under kvällen gjorde att jag nu måste se över mina framtidsalternativ ordentligt, och det illa kvickt. En snabb överblick över regler och bestämmelser i morse gjorde att jag fick ett datum för beslutstagandet: 31 mars. Sen finns det ingen återvändo för den här gången.

Ett svek från en instans, en arbetsgivare eller förening är egentligen svårare att ta än ett svek från en enskild person. Främst eftersom den ensamma lilla människan är så fruktansvärt maktlös. Det är väldigt tråkigt att känna att, i det här fallet en klubb, kan stå upp och lova något en dag för att senare helt frångå detta. Som jag känner det nu är det deras skyldighet efter avtalsbrottet att hjälpa mig att finna en så bra lösning som möjligt, för att undvika att även denna säsongen ska gå förlorad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi finns här för dig,du vet vilka vi är=)

2008-02-12 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback