Nöjd kund

Det dök upp ett mail från en kund härom dagen. Jag tänker inte berätta mer än såhär, då min tystnadsplikt förhindrar att lämna ut uppgifter om själva ärendet. Det värmer, det är ett som är säkert!


"Hej Johanna
 
Jag vill tacka dig för din otroligt fina service. Jag jobbar själv med kunder och vet hur viktigt det är.
Du överträffade mina förväntningar :)
Nu var det inget motorfel på bilen, men jag kommer att spara brevet. Man vet ju aldrig.
 
Mvh ..."

MacBook Pro

I torsdags tog jag steget. Äntligen lade jag in en beställning hos Apple Store på en efterlängtad MBP. Detta även om jag visste att de uppgraderade modellerna kunde släppas när som helst under april månad. Jag kunde helt enkelt inte vänta längre..

Igår var Apple Store nedstängt. Jag antog direkt att det hade med uppgraderingen att göra, och svor över att jag inte kunnat vänta ett par dagar till. Jag satte dock svordomarna i halsen när jag fick följande mail:

"Tack för att du handlar hos Apple Store.

Idag presenterade Apple en ny 13" MacBook Pro med en mängd fantastiska nya funktioner. Vi kommer därför att ersätta den produkt som du nyligen beställde med den nya 13" MacBook Pro utan att det kostar dig något extra. Den nya produktens konfiguration är lika bra eller bättre än konfigurationen av produkten du beställde. Din order kommer nu sändas inom 5 arbetsdagar.

Du kanske till och med har rätt till en återbetalning."

Hade detta hänt om jag precis beställt en Sony Vaio? Nope. Apple har allt.


Inget konstigt alls