Följetongen fortsätter

Ångestmardrömmen fortsatte på samma spår igår. Tränarna tog oss målvakter åt sidan precis innan träningen för att göra klart att vi har rätt att se oss om. Bra på ett sätt, eftersom det faktiskt är klubben som försatt oss i den här situationen.

Däremot finns det faktiskt en stor anledning till mina olustkänslor idag. Sättet man la fram det hela på, gjorde att vi egentligen blev direkt ombedda att byta klubb eller ordna med en utlåning. Pricken över i blev att vi ombads att inte välja en konkurrerande klubb i samma serie. Vad är utbudet då? Precis. Det är inte snyggt!

Alltihop känns förbaskat tråkigt, egentligen som ett dåligt skämt, med tanke på den känsla jag haft nu efter nyår. Det ska bli mitt år i år, både mentalt och prestationsmässigt. Därmed fastställt att jag kommer att se över möjligheterna till speltid på annat håll, men om det behövs så stannar jag och slåss!

Kommentarer
Postat av: Lena

stanna å slåss vännen!

2008-02-13 @ 19:41:10
Postat av: Emma

Det är vidrigt hur jitex behandlar dig och Frida. Dom är fan omänskliga!!!

2008-02-14 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback