Prylnörd

Som tidigare nämt är jag svag för diverse prylar. Som sagt i det inlägget, dock med någon månads försening, är jag lycklig ägare till en USA-importerad iPhone. Det är inte utan anledning som jag skämtsamt kallar den "mitt livs kärlek" ibland.
Det var ingen lätt historia att låsa upp den för användning, och det finns fortfarande en miljon program att ladda ner och lika många funktioner jag inte har koll på än. Dock finns allt att ta reda på under tidens gång, med guider och forum som hjälper till. Mina favoriter för detta hittills:
www.iclarified.com och www.99.se/iphone

I dagarna upptäcker jag att mitt favoritspel till Xbox, Grand Theft Auto, släppts i ny version till fräscha Xbox 360. Vad hände där, utan förvarning!? Ha-begäret blir naturligtvis enormt och nästan lite jobbigt då jag inte ens äger en 360, den nyaste Xbox-konsollen. Jag har försökt, dock något motvilligt, att ta mitt förnuft tillfånga. Åtminstone till efter framtida planerat bilköp, men vi får helt enkelt vänta och se hur det går med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback