Kommunikationsutbildning fas 2

I våras utsattes undertecknad för en kommunikationsutbildning på jobbet. Läs mer här:
http://baecklund.blogg.se/2007/may/kommunikationsutbildning.html

Idag avslutades fas två, som den här gången var en endagskurs med fokusering på kundnöjdhet och undersökningsresultat men även att bemöta arga kunder och liknande. Strax före lunch spelade vi in dagens enda samtal för genomgång och utvärdering på eftermiddagen. Jag kan väl påstå att jag inte var helt nöjd med dagens enda samtal, jag sade vissa saker jag inte brukar. Alltså fick jag feedback jag inte riktigt behöver, även om vissa delar var väldigt nyttiga att höra och medvetliggöra. Just nu är jag trött och matt efter en lång dag, kvitteringen är ett faktum.

Baconi  2
Världen 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback