Twitter

Jag har länge bojkottat Twitter. Egentligen inte som ett medvetet val, utan mer för att jag inte tagit tag i det. Eftersom min blogg, bortsett från diverse dödsryck, i princip har upphört..så känns det som att jag vill ha ett komplement. Och nej, jag kommer inte göra som många andra och använda statusuppdateringar på Facebook som detta komplement.

De gånger jag försökt ta tag i det, så har jag inte lyckats hitta ett enda ledigt nick som jag kan tänka mig. Alla varianter som jag brukar använda mig av, är redan upptagna. Så långt efter är jag..

Nu har det alltså blivit av:
twitter.com/baconinho

ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Sofia Calderon

Hej!

Jag hoppas att du på nått sätt ser detta, trots att det var länge sen du uppdaterade bloggen....

Hittade ingen mailadress eller dylikt på din blogg.



Jag undrar om det är okej att använda bilden på
http://baecklund.blogg.se/2008/april/ som är från valborg i Uppsala (forsränningen).



// Sofia Calderon

2011-04-04 @ 00:13:54
URL: http://bioteknikdagarna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback