Veckans..

Det har varit fullt upp sista tiden. Därför "maratonbloggar" jag idag, med tre grymma inlägg på raken. Jag minns en svunnen tid när ett inlägg renderade i massvis (iallafall fyra-fem) med läsarkommentarer.. Nåväl, för att ha något vettigt att skriva alls istället för att flumma runt som jag gör vanligtvis, så har jag bestämt mig för att göra en favorit i repris:


..låt: Rihanna - Russian Roulette.
Grym e hon. Cool också. Bra musik gör hon. Just RR kanske inte är hennes allra bästa låt, men i brist på annat och för att make my point så får det bli den.

..uttryck: "Det är lite så jag jobbar."
Veckans uttryck? Snarare vinterns! Detta ältades hårt under resan till Malaysia & Thailand. Användbart i princip i alla situationer. Det är lite så jag jobbar..

..pryl: iPhone.
Varför? Det är årtusendets pryl hittills. Oslagbar på alla sätt. Jag bara längtar tills nästa mobilsläpp från Apple om det blir något. Varför slår de sig inte in på fler marknader? Deras genomtänkta lösningar hade funkat både tex i form av tvättmaskin eller i form av tv.

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha, ja det är lite sååå vi jobbar. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback