Om tiden räckte till skulle jag..

..sova mer.
..sitta och spela tv-spel en hel dag.
..inte lämna någonting åt slumpen.
..blogga oftare.
..besöka mina föräldrar mer.
..träna oftare och hårdare.
..åka utomlands.
..gå på stan ibland.
..jobba hårdare.
..sitta på balkongen i fint väder.
..äta bättre.
..åka till Florida.
..ta tag i att sluta snusa.
..ta en weekend i Milano.
..höra av mig till mina vänner oftare.
..umgås mer med mina vänner.
..köra bil bara för att det är kul.
..städa lägenheten oftare.
..leka mer med mästerkatten Nesta.
..åka till Åre och åka bräda.
..stanna upp och njuta av livet.

Inte bitter. Bara eftertänksam.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

... snart e det slutsnusat min lilla gumma!

2010-02-25 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback