Fullspäckad helg.

Första försäsongsveckan avklarad. Check.
I fredags gick vi på bio. Snabba Cash, Joel Kinnaman dominerade återigen föga otippat.

Lördagsmorgonen spenderades i gymmet, och efter en snabb lunch hemma så var det dags för coopertest runt Råstasjön.. Lagom mör så blev jag mer eller mindre tvingad att följa med till Ica Maxi för å storhandla. Väl hemma några timmar senare så blev det äntligen soffan. Vi åt tacos och skulle se film. Jag hade lyckats koppla tvn till Matildas dator, varifrån vi streamade film från Emsers dator. Tekniskt invecklat men det fungerade okej. Charlie kom förbi, och det slutade med att de gick ut och gjorde Sumpan. Där någonstans gick min gräns för vad jag pallar på en dag, så jag stannade hemma och såg The Hangover. Ok film men lite väl mycket efterapningar från legendariska Dude, Where's My Car med my man Ashton.

Veckans enda sovmorgon slutade med att jag vaknade 12 och väckte fyllekajorna. De ville hitta på något så det hela slutade med att vi gjorde Barkarby med i tur och ordning: NetOnNet, MediaMarkt, Expert, Siba och tillbaka till NetOnNet. Många tusenlappar fattigare och ett grymt hemmabiopaket rikare så spenderade vi såklart söndagkvällen i soffan igen.



Detta är vad googles bildsök bjöd på som första träff,
med sökorden: "Fullspäckad helg"...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var på onoff oxå=)

2010-01-18 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback