Dyra dagar

Det sägs att sparsamhet lönar sig. Det där skitsnacket biter inte på mig. Lämnade in bilen på service idag, trolig kostnad 1 200:-. I morse fick jag ett mail från verkstaden: förra ägaren har fuskat å det grövsta, de rekommenderade underhåll för 10 000:-. Kaffet i halsen! (Om jag nu hade druckit kaffe..)

I princip sedan förra Asienresan i höstas, har vi pratat om att göra något liknande i höst. Nu börjar det närma sig med stormsteg, all ledighet är godkänd skriftligen (man lär av sina misstag) och vi bokar i eftermiddag, eller senast imorgon.. Vi har hittat flygstol till Bangkok för 4 300:-, därifrån tar vi oss vidare först till Malaysia och sedan dit känslan för dagen kan tänkas ta oss.

Som ni förstår behöver undertecknad lugna sig lite med storhetsvansinnet. Billiga (läs: gratis) nöjen och måltider står på agendan lååångt framöver. Första punkten? Derbyt. AIK - DIF, Råsunda ikväll 19.00. Gratis. [Check.]
Utöver gratisgrejerna så är jag från och med i fredags flitig besökare på
Kassabok.nu. Spräcker jag budgeten med en endaste krona efter det här så ska jag straffas. Måste bara fundera ut hur..

Kommentarer
Postat av: clarissa!!

vem e kärast på phi phi??, resan here we come!!!!!!!!!!!!! fy fan va grymt de ska blir..

2009-09-28 @ 17:46:15
Postat av: Tessan

2009-10-01 @ 13:17:49
Postat av: Tessan

sorru glömde skriva nått ;)



Lider med dig men snart väntar värmen =)

2009-10-01 @ 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback