Drömma går ju

Ni kan kalla mig bilnörd. Ingen nyhet kanske, men det ligger många timmars "research" för att komma fram till innehållet i det här inlägget. Det består alltså av två listor utan inbördes ordning:

Dream on
Ferrari California - senaste modellen från italienarna. Mums!
Audi R8 - Audis värsting. Kostar över 1,5 mille. Begagnad.
Maserati GranTurismo - även GT är en osannolik bil.
  

Förhållandevis realistiskt
Audi S3 - ser ut som A3 för den okunniga, men oj vilken bil.
Golf VI R - senaste Golfen, sportigast någonsin.
Mazda RX-8 - tuffaste fyrsits-sportbilen som finns. Dörrarna!
  

Bubblare:
Scirocco R
Seat Leon Cupra
Mazda 3 MPS
Opel Astra OPC


Kommentarer
Postat av: Emma

Om du köper nån av dessa bilar, får jag golfen då?=)

2009-10-13 @ 18:49:33
Postat av: Johanna

Hey hey hey, inte vara sån nu. Klart jag just flyttade men nu ska jag äntligen, för första gången i mitt lvi bo i min egna lägenhet. Inte i någon annans eller i andra hand. :)



Lunch vore grymt. Jag är rätt flexibel. När kan du?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback