Hej svejs

Nu är det så lite tid kvar att jag faktiskt skulle orka räkna sekunder.. Men jag ska skona er från det, framförallt mina vänner på Fejan lär vara rätt trötta på mina nedräknings-statusuppdateringar.

Väskan är packad, Apoteket söndershoppat, småpengar växlade och jag har till och med redan tagit avsked av "familjen". Nu väntar fyra underbara veckor med sol och bad, shopping, god mat, öl, flummiga internskämt men farmförallt bloggande.

Ja, för inte trodde mina trogna läsare att ni inte skulle få veta precis allt om även den här resan? Nej precis.. På tal om resebloggande så har jag ordnat en överraskning till mina grymma resekompisar. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Familjen kommer sakna dig

2009-11-19 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback