Hektisk vecka

Det har varit mycket nu i veckan. I söndags var jag lite stressad över att kanske missa eller inte hinna med något av allt som låg inplanerat i kalendern, bland annat:
- Två födelsedagar
- Åka till Uppsala
- Fotografering med laget
- Anställningsintervju
- Bygga ihop nya TV-bänken
- Match
- Hämta ut rikskuponger
- Anställningsintervju igen
- Hämta ut TV och nytt soffbord

Såhär i efterhand infinner sig en lättnad, eftersom jag faktiskt hann göra allt och samtidigt blev det mesta väldigt lyckat. Det är dock skönt att veta att nästa vecka kommer att återgå mer till det normala.

Jobbsituationen har inte löst sig än, men har alltså varit på två intervjuer under denna hektiska vecka. En kändes bra och en kändes mindre bra. Har inte direkt hört något från den första än, men gällande den andra (en tjänst som jag veeerkligen vill ha) så vill de tydligen träffa mig igen ändå. Återkommer naturligtvis om detta när jag vet mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback