Onsdagsmys

I onsdags efter träningen packade jag in Nesta i bilen för en liten roadtrip. Storasyster i underbara Uppsala skulle bjuda på middag och film.

Bortsett från en kräkincident i kattburen så gick resan bra. Antar att lillkillen var nervös eftersom vi åkt till veterinären de senaste gångerna han åkt bil.

Spaghetti och köttfärsås a'la storasyster är grymt gott, så även denna gång. Filmen var succébra, utan överdrift. Hade läst att
Taken skulle vara en av de bättre filmer den senaste tiden. Minst sagt, skulle jag vilja påstå såhär i efterhand. Både jag, syrran å hennes kompis Mallan va lyriska. Med all rätt.

Fick med mig en doggybag med resterna av maten (världsklass syrran!) och styrde GTIn hemåt. Ytterligare en kräkincident senare var vi hemma. Nesta fick duscha, hela pälsen var kladdig från buren. Inga pluspoäng till mig för det, men som man bäddar får man ligga så att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback