Ännu en grym helg

Träning fredag, match lördag. Sen började ett riktigt bra dygn.

K, en av mina närmaste vänner från uppväxten har flyttat och fyllt år i samma veva. Hon bjöd in hela gänget samt hennes syskon med respektive och lite av hennes klasskompisar..ehh..sorry. Kursare. Trevligt värre att älta med vänner och dricka några öl. Ut gick vi också.

Söndag morgon skulle B som jag sov hos upp å jobba. Jag blev lämnad hos S, vars pappa byggt pool. Galet nice med tanke på vädret! Vi badade, solade och åt glass med jordgubbar tills de skulle åka på galej.

Nästa etapp av dagen spenderades med K och hennes familj. Vi gick till Lyssnaängen och badade. Där befann sig redan mina grymma systrar, som slutligen kidnappade mig för att grilla på storasysters balkong. E och M slöt upp och det blev en fantastisk kväll: galet varmt, grymt sällskap och fantastisk mat.

Jag älskar att vara i
Sunnersta på somrarna, känner mig som 15 igen när jag glider runt mellan vännernas föräldrahem. Som jag ältat sen tidigare, hjärtat slår lite snabbare när jag är i Underbara Uppsala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback