Vad ska det bli?

Sista tiden har det inte handlat om bloggtorka här. Nej, snarare tvärtom. Har ett par uppslag som jag vill/borde/skulle kunna behandla i bloggen, men har svårt att bestämma mig om vad och hur jag ska formulera mig. Just formuleringarna verkar vara det jag framförallt tappat i tanken det sista. Vanligtvis har jag ett ganska bra hum om hur jag ska skriva ett inlägg innan jag ens loggat in på blogg.se. Dock inte de sista veckorna, därav uteblivet bloggande.

Här är vad jag borde bloggat om men inte kunnat formulera och utveckla:
- Sthlm vs Gbg.
- Hemlängtan.
- Sommarplaner.
-
Tessan har till slut fått liv i sin blogg.
- Nestas operationer/rehabilitering.
- Trött på fotboll.
- Värmebölja.
- Bilen.
- Resa i vinter.
- Övrigt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bacon, du bloggar :O? Why haven't you told me?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback