Green Day

Jag slöcruisar runt lite på underbara Spotify såhär efter träningen. Kommer på att grymmaste Green Day släppt ett album jag inte hört än. Efter ett par knapptryckningar strömmar riktigt bra och helt nya låtar ur högtalarna. Nytt album brukar per automatik betyda europaturné för de stora amerikanska artisterna/banden. Så sant, även i detta fall.. 11 oktober i Globen (har någon hört nya namnet Ericsson Globe användas mer än i tv-reklam!?).

Blev ruskigt besviken när jag insåg att hela kalaset redan var slutsålt. På blocket har folk, som bunkrat upp med ett par hundra biljetter var, redan börjat lägga ut dem till överpriser. Får väl bita i det sura äpplet när jag tydligen e sent ute.

Får även styra upp lite Green Day till nyinförskaffade och extremt beroendeframkallande Guitar Hero. Nedan nya singeln 21 Guns live.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback