En mobil fattigare

Min kära iPhone och jag har sagt upp bekantskapen. Vid ett i övrigt lyckat besök på Gröna Lund för en å en halv vecka sedan, valde mobilen att kasta in handduken mitt under färd med nya attraktionen Insane. Den vilar med största sannolikhet med fiskarna på havets botten.

Jag var besviken på min egen klantighet ett tag, men dock aldrig orolig, eftersom försäkringen ersätter en ny iPhone minus självrisk.
I skrivande stund sitter jag på tuben till jobbet, med min gamla SonyEricsson W850i. Nostalgi på hög nivå!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Kan man ringa dig nu eller har du fått nytt nr? =)

2009-07-14 @ 16:13:38
Postat av: bac

Nä jag har kvar mitt nummer. Beställde bara nytt simkort :)

2009-07-14 @ 23:30:31
Postat av: Emma

konstigt att inte nån fisk svara när jag ringde dig...=)

2009-07-19 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback