Utgang igar

Jag har gaddat mig, min forsta bamboo-tatuering. Sjukt nojd. I ovrigt flyter dagarna snabbt ihop nar man ar pa samma stalle. Igar kom Z och hennes skona mamma hit, sa det firade vi med att ga All In. Idag fyller Zs mamma Marina ar, sa vi ska strax ga till fiskrestaurangen som ligger precis bredvid Carlitos.


K var nojd innan vi gick fran rummet.


Sahar nojd var T over att antligen kunna dricka ol igen efter sjukdomen.


Syns det att det inte var meningen att Z skulle vara med pa kortet?


Har star vi uppradade i trappan upp till den mysiga restaurangen vi at pa.


Avslaget innan maten?


Zs Mamma M dricker sitt livs forsta bucket pa Carlitos.


K petar Z i nasan?


Tva skona norrman och Calle hangde vid vart bord pa Carlitos.


T bjod pa shots..


Gladast pa Phi Phi.


I slutet av kvallen nar K och T forsvann (de var pa toa en timme), sa hangde jag med stortskona Maria och Mattias fran Lidingo.


Kommentarer
Postat av: Fille

Tjo Bacon och gänget...

Jag måste säga att jag är sjukt sugen på att åka ner och göra er sällskap. Hur länge kommer ni att vara kvar? Har hittat ett sjukt billigt flyg på lördag...

2009-12-08 @ 11:07:48
Postat av: Storasyster

Hej Yster! Önskade jag va där & visade hur man partajade....:-) Älskar 6 saknar dig!

2009-12-08 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback