Sjukstuga

Idag har vi stekt vid Princess Hotels pool hela dagen, som kompensation mot att det inte blev sa mycket sol for oss igar. Mycket roligt hander hela tiden, men eftersom jag inte har min iPhone med mig utanfor hotellrummet sa blir det daligt med minnesnoteringar. Darfor faller de flesta kommentarer i glomska, och jag drabbas av lite av en skrivkramp nar jag val sitter vid datorn for att blogga. Da ar det skont att iallafall ha blider att komma med. Ja, jag ar fortfarande nojd med min kamera.

I vattnet i poolen, efter att vi tagit en massa undervattenskort med Ts kamera, klackte hon nagot som inte var en skon kommentar i dess fulla mening. Men anda osannolikt kul nar vi fatt spinna vidare pa det. Det blev ett "Yeeettss!" med laspning, istallet for ett Yes! som det var meningen till. Detta slutade med att vi spanade vidare pa att vi skulle snacka med folk vi inte kande, prata normalt for att senare avsluta med ett laspande "Yeeettss, ssssaaankss!". Galet roligt dar och da.

Nar vi gick fran poolen, lite latt solbranda (las: extremt bruna), sa traffade vi pa Fredrik. Han ar kompis med stalkern som forfoljde K forra aret, men stalkern ar inte med pa resan i ar. Fredrik och hans norska kompisar var minst sagt schletna sen igar, men de skulle stanna lange sa vi hinner med storsta sakerhet festa med dom under resan.
Tre av fem i sallskapet har spytt under dagen och kvallen. Mindre roligt att se folk man bryr sig om sa daliga, vi kanner oss minst sagt maktlosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback