Bilder

Jag fick alltsa ett infall pa Langkawi. Jag har aldrig haft en digitalkamera, men nu insett att det faktiskt skulle vara kul att ha. Vi gick till Canon-affaren pa Langkawi och tittade runt lite av en annan anledning, och jag fastnade for en ratt bra amatorkamera. Bra erbjudande fick jag ocksa: Canon Ixus 100 IS, inklusive alla sladdar, tre ars internationell garanti, case och minneskort pa 4 GB. Alltihop ett antal hundralappar billigare an vad jag hade kunnat komma undan med hemma. Gissa om jag ar nojd. Har kommer ett urval av de basta bilderna fran de forsta dygnen som kameraagare:


K och T ar nojda infor sista ungangen pa Lankawi.


T och jag posar med havet i morkret utanfor vart rum.


K hittade en gammal Mini Cooper, hennes drombil.


Sahar mycket gillade vi Babylon Bar.


Luke, K och tva andra engelsman pa Babylon.


K verkar vara ensam pa stranden sista dagen pa Langkawi.


Norden gillar varldens storsta pineapple-shake.


Jag och K ar glada over att antligen vara pa Phi Phi.


Kommentar overflodig. Phi Phi!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bruna och fina ni är=)

2009-12-06 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback