Mobilbilder

Som ni märker har det helt plötsligt blivit mer bilder i bloggen. Anledningen stavas klagomål från Tessan. Vad gör man vid klagomål, om inte möter sina läsares önskemål på bästa sätt?

Påsken blev drygt två dygn ledigt, så jag passade på att följa med storasyster med familj till våra päron i Småland. Helgen bestod av middag hos farbror med familj, lite småpyssel hos päronen, lek med systerdotter och sen tillbaka till Sumpan igen. Skönt att hinna åka ner om än på en snabbvisit, nästa gång blir första helgen i maj då farbror fyller gubbe (50 år).

På tal om Tessan, hon och J.A, mina gamla kära lagkamrater/jobbkollegor från Götet, var här i söndags. Vi grillade, uppdaterade varandra på det senaste och mös i soffan. En grym kväll helt enkelt, mer sånt! Vad hände med en middag i veckan, tjejer?

För övrigt ältas det en hel del Mia&Klara, efter en klockren inflyttningspresent från en skön lagkompis. Rekommenderas verkligen, fjärde avsnittet rullar just nu och det blir en del skratt, framförallt när karaktären Jennifer dyker upp.

När jag ändå är inne på att länka bloggar, så måste jag nämna att Emser har börjat blogga. Bra där!
Rörigt inlägg jag vet, men så ser vardagen ut den här lediga veckan innan nya jobbet ut som mest. För övrigt ska jag försöka lägga in lite bilder på lägenheten nån gång.
Nu till bilderna som ligger och skräpar på mobilen:

     
  
Sunnevik, päronens nya hem // Skogsvägen fram till huset // Bilen i somras // En grym ledig dag förra sommaren, Cilla å Emma vid Röda Sten i Gbg // Nesta när han var liten // Sumpan baby! // Jag å Nesta förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Trevligt bac detta gillar jag =)

2009-04-15 @ 14:17:46
Postat av: John-John

Kan Nesta va den största bons man nånsin sett?

2009-04-20 @ 00:28:21
Postat av: baconi

John: Bons?

2009-04-23 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback