Milanista

Lägenheten är genomgående inredd i rött, svart och vitt. Från början var det inte meningen, men såhär i efterhand känns det väldigt bra med Milan-temat. Just nu möter Milan Torino hemma på San Siro. Ställningen i paus är 2-0 efter två snygga nickmål av Pippo Inzaghi. Noterbart är att Milan har världsstjärnor som Shevchenko och Ronaldinho på bänken att byta in i andra halvlek. Derby i herrallsvenskan imorgon, en match jag ser i soffan pga pengabrist nu innan löning. Åhh, vad jag gillar att ha Canal+!

Gårdagen bjöd på tre friska poäng, även där genom två snygga nickmål. "Teambuildingen" blev lyckad, vi avslutade festligheterna återigen på Ambassadeur. Den här gången var betyget bättre, vi hade galet roligt men det berodde kanske inte på stället. Vi lämnade inte dansgolvet en enda gång, utan shejkade oavbrutet.

Ikväll har jag varit på Spånga IP och sett division IV. Spånga - Rönninge/Salem var nykomlingarna mot de topptippade gästerna. Spånga räddade en poäng, och det var kul att se mittfältsgeneralen Emma i action igen. Minus till de kalla vindarna samt det faktum att Spånga inte har någon läktare vid konstgräsplanen.

För övrigt börjar jag nya jobbet imorgon, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback