Ledig tid..

..spenderas bäst med goda vänner på gratisevenemang:

I torsdags såg vi herrarna förlora orättvist mot di Blåe.

Mehmeti utnyttjar AIK:s enda försvarsmisstag under hela matchen och sätter 0-1 bakom Daniel Örlund. AIK:s första insläppta mål och första förlust i Allsvenskan är ett faktum.

Igår var jag i stan med E och T, först fika och sen bio.



Filmen,
Slumdog Millionaire, överträffade alla förväntningar. Mycket välgjord och genomtänkt film. Mer sånt! Rekommenderas, den förtjänade verkligen sin Oscar för bästa film.



Nä, nu ska jag äta och förbereda mig för vad jag hoppas blir årets första hemmaseger. Oavsett avrundar vi med lite "teambuilding" ikväll eftersom vi är lediga imorgon och har två veckor till nästa match.


Kommentarer
Postat av: Bobbin

Att du går på allsvensk fotboll i Solna tycker jag är helt okej eftersom det är gratisbiljetter, men om du skulle applådera ett mål för hemmalaget då sätter du verkligen en kniv i hjärtat på mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback