Hej hopp pannkaka..

Nehej, inget av reseförslagen passade tydligen. Tråkigt, då jag var grymt taggad framförallt på Mexico men också på Jamaica. Nu lutar det istället åt en solo-resa till Miami, där en kompis bor, pluggar och spelar fotboll (för du är väl kvar fortfarande i vinter!?). Annars blir det till att leta reda på nytt resesällskap.

Tre dagar avklarade på nya jobbet, och jag måste säga att den första förvirrade och intrycksproppade tiden är över. Det här kan bli riktigt bra, eftersom jag jobbar paralellt med en kille som haft en liknande tjänst. Han slutar på företaget i höst, och fram tills dess finns både tid, önskan och möjlighet att utveckla rutinerna.

Avslutningsvis en något kryptisk tanke:
Tomhet är känslan av kombinationen att löften inte infrias samt när drömmar inte blir verklighet.


Kommentarer
Postat av: carro

du kan ju fråga mig och försöka flörta om du vill ha resesällskap till floria kanske =)

2009-04-23 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback