Äntligen helg!

Fredagskänslan är total. Idag jobbar jag 7.30-15 och sen bär det av direkt till en däckfirma i Älvsjö. Nya sommardäck + fälgar på 18" är vår/sommarkänslor om något! Hittade fälgarna så sent som igår, då de jag velat ha tidigare har tagit emot något att köpa eftersom de är lite väl dyra. Nu hittade jag en liknande fälg med liknande däck för 4 000 mindre, samtidigt som jag nu inte behöver åka till Jönköpingstrakten för att få dem monterade och balanserade. Viktigt!

Ledig helg alltså. Hoppas jag hinner med alla "måsten" som är inplanerade, så att det åtminstone blir lite tid till livskvalité över. Det roliga som är planerat idag, bortsett från sommarstass till bilen, är Djurgården - Brommapojkarna.

De flesta av oss i laget som inte är på landslagsuppdrag, får förmånen att spela med farmarlaget på söndag. Det känns kul att få en match i det här läget, blir tyvärr inte så många annars som situationen blivit. I övrigt bjuder helgen förhoppningsvis på installerad baslåda i bilen. Ska förbi Jula imorgon och köpa sladdarna för en överkomlig tvåhundring.

Mycket bilsnack nu, men det får ni finna er i. Lovar för övrigt att lägga upp bilder på bilen när fälgarna är på plats. Håll tillgodo!

Kommentarer
Postat av: Carro

Bacon, det vet du att jag vill se!

2009-04-24 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback