Bloggtorka

Sen jag lade baecklund.blogg.se på is så har jag vant mig av med bloggtänkandet helt. Innan var "det där blir ett bra blogginlägg!" en naturlig tanke. Men tanken har sakteliga avveklats eftersom jag egentligen inte hade för avsikt att återuppliva bloggen.

Första träningen efter jag tog upp bloggandet:
"Bäjkon! Ha' du börja' blogga igen ellä?"
Vet inte varför jag tänker meningen på norrländska när jag citerar den, haha det är ju jättefel eftersom den egentligen sades på bredaste mönndalsgötebosska. Men för att komma till saken. Första två inläggen gick av bara farten och med vetskapen att det skulle ta ett tag innan allmänheten upptäckte att bloggen var återupplivad.

Sen senast har jag faktiskt skrivit ett och ett halvt inlägg, men inte känt att något av dem är värda att publicera. Inte ännu, inte med bloggtorka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback