Det händer mycket nu

Dock är det inte många positiva besked just idag, vilket naturligtvis känns motigt. Jobbfronten gick inte att lösa på önskvärt sätt, men trots det så finns det ändå några öppningar kvar som är värda att undersöka noggrannt. I övrigt är andrahandsuthyrningsansökan (phu!) inskickad idag. Handläggningstiden på fyra veckor får mig att undra om hyresbolaget lever kvar på stenåldern.

Igår växlade jag pengar, samt packade i princip allt jag behöver med mig till Thailand. Avresa måndag kväll och tre veckor i goda vänners lag känns välbehövligt efter det kaotiska virrvarr som varit sista veckorna. Under säsong undrar ofta vi fotbollsspelare vad man ska fylla luckorna med när man väl är ledig den knappa månaden under vintern. Jag har svaret: planera en flytt och utlandssemestern samma månad så finns det knappt tid över till att ens hålla igång fysiken.

Imorgon bär det av till
Stenungsbaden Yacht Club (japp, schteek a'la scheek) tillsammans med resten av kundtjänstfolket. Konferens står på programmet, men frågan är hur mycket det hinner konfereras på knappt ett dygn. Trevligt lär det bli i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback