Rosa Audi TT?

Imorgon ska jag å T åka till Borås. I Borås finns det en bilfirma som har en bil som jag är sugen på. Bilfirman är samtidigt beredd att ta Clion som inbyte. Kan bli grymt, men jag försöker att hålla förväntningarna nere. Återkommer med mer info efter trippen till Borås alltså.

Alla bilköpartankar, som alltså eskalerade något enormt igår med fortsättning idag, har gjort att jag kollat upp försäkring, skatt, tidigare ägare, krocksäkerhet, stylingmöjligheter och fan å hans mosters kusins barnbarnsbarn angående bilen i Borås.

Antar att allt detta ståhej ligger bakom min dröm inatt. Jag köpte en bil, men inte bilen i Borås utan drömbilen. Jag planerar för en lätt stylad metallicblå Audi TT i framtiden. Bilen i drömmen gick som ett skott, och hur stabilt den förde sig på vägen gick inte att ta miste på ens i sömnen (ja, jag rör mig sjukt mycket när jag sover). Problemet var bara att den var skrikrosa. Vad fan hände där?


image110

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe den rosa bilen hade jag inte bangat=)

2008-05-16 @ 16:30:22
Postat av: Storasyster

Nä, inte jag heller, men har svårt att se dig i en rosa bil...:-) Puss

2008-05-18 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback