Game over

Jag har bloggat sen 1 oktober 2005, samma datum som för världsordningen andra viktiga händelser:
  • Terrorattack mot restaurangen Raja i Kuta på Bali, minst 26 döda.
  • João Bernardo Vieira tillträder som president i Guinea-Bissau, det är hans tredje presidentperiod.
  • Claudio Muccioli och Antonello Bacciocchi, tar över som regenter i San Marino.
  • (Källa: wikipedia.org)


    Syftet har hela tiden varit att hålla kontakten med vänner och familj sen jag flyttade från underbara Uppsala. Jag har rapporterat om mitt liv och min situation så som jag ser det, och hittills varit väldigt nöjd med mitt bloggande.

    Sista tiden har det kommit fram att vissa saker jag skrivit upplevts på ett annat sätt än vad som varit menat, trots att jag alltid varit mycket noga med att tänka igenom formuleringar och innehåll. Då bloggen misstolkats och någon eller några tydligen kan ha tagit illa upp, vilket absolut aldrig varit min avsikt, så valde jag igår att lösenordsskydda bloggen tills beslut var taget.

    Efter att ha sovit på saken så kom jag till insikt. En lösenordsskyddad blogg blir mer som en halvoffentlig dagbok, där jag själv skulle välja vem eller vilka som skulle ha tillgång till lösenordet.

    Ett lösenord förtar alltså bloggandets egentliga syfte, samtidigt som det känns fruktansvärt olustigt att känna sig feltolkad. Därför lägger jag härmed ner mitt bloggande på obestämd tid, men antagligen för gott.


    Kommentarer
    Postat av: m.

    hej vännen, det vore ju jättetrist om du slutade blogga. hur ska jag då hålla koll på dig?
    ta hand om dig! Många kramar

    Postat av: Emma

    Men va fan händer???? Aldrig ok. Du skriver ju sjukt bra

    2008-05-27 @ 14:16:29
    Postat av: frida

    visst blir man sne... jag funderar på att göra det samma men har ännu inte bestämt mig...

    2008-05-27 @ 16:18:07
    URL: http://www.froggyfrogg.blogspot.com
    Postat av: Anonym

    trodde din blogg va till för vänner och familj. Låt inte någon utomstånde påverka ditt skrivande

    2008-05-27 @ 21:27:29
    Postat av: Storasyster

    Va????!!! Vad har hänt här? Jag hänger inte med alls (som vanligt) Hur f-n kan man feltolka det du skriver? Det är ju glasklart! Skit i dom som tycker det, det är jätte härligt att läsa din underbara blogg! SLUTA INTE!

    2008-06-23 @ 17:49:40

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback