Bilköp

Nej, Clion är inte såld än. Vi väntar fortfarande på att paret som tittade på den i söndags ska höra av sig.. Ändå har jag tjuvstartat med bilköpandet redan igår. Storasyster ringde förra helgen och bad mig titta på en MG i veckan. Sagt och gjort, jag är ju inte den som bangar att provköra en fräsch bil!

Igår släpade jag alltså med mig C.L till Frölunda för att titta på bilen. Vi hade mycket information sedan tidigare, så det var bara att kolla efter eventuella skavanker men framförallt provköra. Intrycket blev en pigg och välskött bil, vilket jag rapporterade till syrran på plats. Säljaren fick ta över luren och två minuter senare var det klart att jag får besök i helgen. Storasyster med dotter kommer imorgon för att göra klart bilköpet, umgås med mig och köra hem på söndag.

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback