Bilköp for real

Som sagt, vi åkte till bilfirman i Borås i lördags. Jag var förväntansfull men beredd att bli besviken. Golfen var allt jag önskat då den går som ett skott. Dock någon smådetalj att pyssla med som förväntat på en bil som snart är tio år. Välvårdad med service var tusende mil gör att det känns som ett tryggt köp. Jag är riktigt nöjd, och ser naturligtvis fram emot att styla den lite lätt under sommaren.

Två fördelar: Clion såld samtidigt som jag nu är lycklig ägare till en Vw Golf GTI 1.8T -99.


image112

Kommentarer
Postat av: frida

För att godkännas som handledare ska du (enligt körkortslagen 1998:488):

* ha fyllt 24 år
* ha ett giltigt körkort utfärdat av en EES-stat för det fordon som övningskörningen avser och ha haft det under sammanlagt minst fem av de senaste tio åren
* ha gått en introduktionsutbildning tillsammans med din eller dina elever (om övningskörningen gäller personbil, behörighet B).

Attans!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback