Årets bild

Tillåt mig skratta tills tårarna rinner ner för kinderna! Jag har en gammal lagkompis/granne/arbetskamrat/bänknötarkompis från tiden i norr. Hon är något av det roligaste som går i ett par skor när hon är på det humöret. I andra stunder kan hon vara extremt påfrestande då ljudnivån alltid är på topp, oavsett tid på dygnet. Vi jobbade alltså på samma ställe under en period, med arbetstid från 07.00 var hon knappt ens tyst då vi cyklade till jobbet tillsammans. Ni förstår vad jag vill ha sagt, en spexare helt enkelt. Något oväntat tycker hon dock att mycket är pinsamt, och jag sätter härmed en hundring på att hon tycker den här artikeln, men främst bilden är något pinsam.

image106

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling-erika

2008-06-12 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback