Grym helg

I lördags spelade vi match några mil söderut. Megastorm och iskallt till trots, vi åkte hem med en efter förutsättningarna gedigen insats och vinst 0-3. En välförtjänt nolla!

Kvällen spenderades med en sedan länge inbokad fest med Thailandgänget + två "snyltgäster". Sammantaget en fantastisk kväll med otippade pizzor, autografer på de mest oväntade ställen och som vanligt många skratt. Husesyn på småtimmarna, bortglömda vad och sköna/obehagliga taxichaufförer.

Jag älskar dessa bakissöndagar när goda vänner samlas, i det här fallet hemma hos mig, för att älta/äta/umgås och se film/sova i soffan. Mycket roligt sades, trots att den ena var mer huggen än den andra innan maten. Roligaste kommentaren kom nog ändå oväntat från en tillfälligt halvdöv:

A.R om K.M-R: "-Man bråkar inte med teskedsgumman ostraffat.."
E.S tror sig förstå: "-Haha, nää, tv-bestämmaren e inte å leka med!"

Kommentarer
Postat av: Lindor

Han tittar fram överallt, han är hetast av de heta i Sverige just nu! Snart snart snart börjar "Kockduellen" - jag räknar ner...

Postat av: Clarissa

ha ha, jag dör, sjukt kul kommentar!!!!
repris av denna helgen snart tack!!

2008-03-04 @ 08:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback