Best of Baconi

Ibland händer det att jag letar fram en gammal kär och sönderspelad skiva, ni vet en sån där man kan varenda textrad i sömnen. Oftast handlar det om något album som jag dammar av, men den här gången hittade jag en mapp på datorn: "Best of Baconi". Minns att den skapades när en kompis som är lite för schlagerbiten ville ge min musiksmak en chans. Brände helt enkelt en skiva med det bästa av det bästa, låtar som på något sätt gör mej lycklig eller som påminner om något viktigt. Jag lade försiktigt och förväntansfullt in alla låtar från mappen som en playlist i Media Player. Utan överdrift kan jag minst sagt säga - vilken samling, man kan bli överlycklig av mindre än detta kombinerat med en solig söndag!

Afasi, Filthy & Snook - 1990nånting
Anel Ft. Dirty D - Skåneresan
Beatnuts - Watch out now
Big Brovaz - Nu flow
Chrisitna Aguilera Ft. Lil' Kim - Can't hold us down
de Besche - She said
Fjärde Världen - Brödraskap
Fjärde Världen - För alltid

Kymani Marley - Warriors

Looptroop - Don't hate the player
Nelly - Lovin' me
Petter - Mikrofonkåt
Puff Daddy - I'll be missing you
S1 - Sommar
Shalom - News for you
Timbuktu - The botten is nådd
Tupac - Unconditional love
Winnerbäck - Kom änglar
Xzibit - Paparazzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback