Jag skäms

Jag erkänner. Jag har beställt ett plagg från H&M för förmodligen första gången sen jag var ..hmm.. i nedre tonåren. Jag har inget mer att säga till mitt försvar, än ..nej jag har faktiskt ingenting att säga till mitt försvar. Det är oförlåtligt, men jag ångrar mig faktiskt inte ändå.

Jag surfade in på min modenörd till bildelarkompis
blogg och såg till min förskräckelse/förvåning att hon postat en bild på en tröja som inte alls är hennes stil. När jag slutligen insåg att det är kungen av amerikansk hiphop, Timbaland, som designat självportättet till fördel för välgörenhet så insåg jag att förälskelsen var oundviklig.

Vi bestämde oss för att, förmodligen för första och sista gången, köpa exakt likadana tröjor. Sagt och gjort, snart är jag lycklig ägare av ett exemplar av underverket.

   

Hur cool är han inte? Tröjan i vitt, vackert! Senaste skivan Shock Value.

Kommentarer
Postat av: emma

men lugn. Tänk istället om Kikki D kommer ut med en sådan tröja. Det hade varit grejer=)))

2008-02-01 @ 10:52:04
Postat av: JA

Du behöver inte skämmas Bac. Jag är stolt. Nu har vi iaf loggat in i Fronten. Haha.

2008-02-01 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback