Hur veckan ser ut:

Måndag: Jobb 8 - 16.45. Bilen hem, äta snabbt och vila. Samling till träningen 18.30 och kombinerad fys- och fotbollsträning 19.15 - 21.45. Hem och stupa i säng.

Tisdag: Jobb 8 - 16.45. Bilen hem, äta snabbt och vila. Fotbollsräning 18.30 - 20. Hem och stupa i säng.

Onsdag: Jobb 8 - 16.45. Bilen hem, äta snabbt och vila. Löpträning med stundtals vräkhagel i spåret 19 - 21. Hem och stupa i säng.

Torsdag: Jobb 8 - 16.45. Bilen hem, äta snabbt och vila. Fotbollsträning i horisontellt ösregn 18.30 - 20. Hem och städa sen stupa i säng.

Fredag: Jobb 8 - 16.45. Bilen till gymmet. Träna 17.15 - 18.45. Sen direkt till en kompis som fyller år. Tidigt hem och stupa i säng.

Lördag: Heldag med laget: träning 9 - 11. Paintball, lunch och relax/bubbel. Finmiddag och eventuellt utgång.

Söndag: Äntligen ledig! Sopranosmaraton eller andra boken i Stieg Larssons trilogi känns som alternativen.

Vad jag vill ha sagt med det här inlägget är att jag jobbar heltid, det vill säga den klassiska 40-timmarsveckan. Utöver det lägger jag cirka 14 timmar i veckan på träning, plus förberedelser och att jag borde hinna med mer vila, matlagning och återhämtning. Jag kan inte direkt klaga på brist av rutiner eller sysselsättning i vardagen! Fotbollsproffs någon?


För övrigt har jag lärt mig två nya ord sista veckan:
Petters favoritord
dekis, flitigt använt i nya singeln.
En kund kallade sig själv novis på försäkringar..

Kommentarer
Postat av: Emma

haha kul vecka, vilken tur att du sjäv valt att spela fotboll....

2008-01-11 @ 16:23:13
Postat av: malin

ordentligt kul med paintball! på dem bara, haha. nu blev ju jag också sugen på att panga lite. ta hand om dig. puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback