Dagens i-landsproblem

Det är fruktansvärt irriterande, och jag blir än mer förbannad och rastlös för varje minut som går. Nej, det är faktiskt ingen stor grej som hänt. Det är just det som gör mig ångestladdad och hatisk!
Dagens i-landsproblem: En stofil på jobbet vägrar låta mig ha radion på vid min plats.
_________________________________________________________________________

För övrigt kläckte jag en, för mig, väldigt gammal och uttjatad kommentar under maraton-fysträningen igår. Om jag inte missminner mig så kommer det från bästa storasyster (rätta mig om jag har fel!). Uttrycket uppskattades, inte helt oväntat, av flera i laget:
"-Jag är lika smidig som en gravid container.."

Kommentarer
Postat av: malin

annars är ju det Ami sa för ngt år sedan under försäsongen rätt bra: "Den dagen man vaknar upp utan att ha ont ngnstans så vet man att man är död.." (; kramar

Postat av: Stora syster

Jajamensan! Du har minne som en häst :-)

2008-01-18 @ 07:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback