Jag dementerar

Fick nys om en artikel i dagens upplaga av Värmlands Folkblad. Undertecknad är omnämnd i följande stycke:
"Ett tag var Johanna Backlund, Jitex, med i bilden - som vill lånas ut i och med Yatrakis-värvningen. Däremot tror inte Lund att Göteborgsklubben vill låna ut henne till rivalen Qbik.
- Det är mer troligt att hon hamnar någonstans nära Göteborg. Vad jag har förstått vill hon inte ge upp jobbet och lägenheten, säger han."

Jag vill förtydliga med ett par invändningar:
1. Jag har inte ens pratat med Qbik, hur kan jag då ha varit med i bilden?
2. Jag har tillåtelse att, om jag vill, bli utlånad till i princip vilken klubb som helst. Dock med en självklar klausul i sådana fall, som skulle säga att jag inte får spela mot Jitex. Däremot har jag inte sagt att jag vill bli utlånad, snarare att jag har för avsikt att se över möjligheterna.
3. Det är jättekonstigt och oproffesionellt att man inte ens försökt ta kontakt med mig eller någon i Jitex innan man publicerade.
4. Observerar även att mitt efternamn är felstavat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback