Thailandbilder

Jag och C kör hoppkort på Longbeach // Tjejerna samlade utanför Jong's Guesthouse // T och K med grabbarna grus på Hippies // Stalkern med kompis innan K förlorade badklunsen // Longtailboat på bästa Phi Phi // Jag, K och C posar med Piff och Puff på Tiger Bar // Stranden // Brudarna samlade för middag på Cosmic // Jag och "Henke Zetterberg" // T, Jonas och K på Carlitos // Lagfoto på K, Emil, C och Jonas // Lagfoto på Carlitos dansgolv, Jonas ramlade bakåt direkt efter kortet // K och "Henke Zetterbergs" tjej, Jeanette // Johan och Johannas sista kväll // Jag och Emil på Longtailboat till Bamboo Island // Paradiset // Emil, K, T, Jonas och Johan hänger på Apache // Jag var tydligen gladast på Bamboo Island // Flygplanet, utfört av C och K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback