Spontanutgång lördag

I fredags fick jag ett spontant infall att bjuda hem lite vänner till lördagskvällen för en spontanutgång modell något blöt. Feberförhinder och diverse dåliga bortförklaringar till trots så lyckades vi slutligen bli ett gäng som skrålade och skålade i goda vänners lag. Vissa sköna kommentarer drogs under kvällen, och naturligtvis var undertecknad framme och noterade alltsammans:

K och C diskuterar nån grabb: "-Men du är inte riktigt inne i honom väl?"
Varpå E ser tillfället och inflikar glatt: "-Haha, inne har han redan varit.."

Det sjöngs Singstar av någon otrevlig anledning. Höjdpunkten, när E vann mot K:
"Woho, jag har aldrig vunnit mot K. Hello, my nejm is Vittnejj!"

Efter svidande läppglans som vår långväga besökare bjöd på, så insåg vi att det var dags för utgång när C ramlade av stolen.. Det blev Hard Rock och undertecknad var missnöjd eftersom jag föredrar musiken på Sticky alla dar i veckan. Detta förstärktes i ett sms från en kollega senare under natten:
"Bästa kvällen på Sticky sen -97!"


Kommentarer
Postat av: frida

va? är du INTE norrlänning? jo men nästan?? det va ju dig o J.A som jag tänkte på.... ni som alltid klagar på vädret!!! =)

Postat av: clarissa

ha ha, jag dör. Emmas kommentar är oslagbar!!

2008-04-19 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback