Sneakersnörd

Undra hur många gånger jag dissat/gäspat till/skrattat åt modenördar som bombarderar sina bloggar med Dagens outfit-inlägg samt kommenterar varandras bloggar med moderiktiga nördord som cravings.

Egentligen är jag väl till viss del en lika god kålsupare, även om mitt klädintresse skiljer sig från modenördarnas redan just vid ordet klädintresse. Vad som syns på catwalken i N.Y eller Milano berör mig inte det minsta, och jag har aldrig haft den minsta förståelse för diverse trender och övergående flugor i modebranschen.

Fördelen med mitt klädintresse är att det mesta (läs: allt) finns på internet: junkyard.se / boardstore.se / zoovillage.se / hollywood.se / t12.se är bara ett litet urval. Så det är lätt att nörda loss å skicka bilder och grejer på msn till det fåtal kompisar som kör samma stil. Tills nu har intresset hållit sig utanför bloggen, eftersom det egentligen inte kommer trender på samma sätt som i modenördsvärlden. "Dagens outfit." Håll i er nu:

   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh shit. Bara inte det här hände. Bac bjuder på en dagens outfit. JAG DÖR!! och går och hänger mig samtidigt.

Postat av: m.

haha, visserligen är det aningen wack att du kör på "dagens outfit" men jag måste faktiskt ge dig cred för den. galet snyggt! två tummar upp.
kram

2008-04-11 @ 13:49:21
URL: http://malson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback