Högsäsong?

När våren äntligen har kommit så passar folk naturligtvis på att ställa på motorcyklar, husbilar och sommarbilar. Alternativt köper nytt eller flyttar. Det är alltså många försäkringar som ska ses över och därför borde min bransch vara överröst med jobb.

Så är dock inte fallet. Just nu har vi en av de lugnaste veckorna sen jag började här för över ett år sedan. Egentligen är det fruktansvärt konstigt, men samtidigt klagar jag inte på att få chilla lite mellan samtalen med kunderna. Noll i kö hela dagarna innebär många stunder utan arbetsuppgift. När man surfat runt alla sidor man kan komma på två-tre gånger plus avhandlat det senaste med kollegorna så är det inte riktigt lika roligt längre.

Därför måste jag utnämna bästa tidsfördriv just nu:
www.addictinggames.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback