Dagens mest förvirrade

Man skulle lätt kunna tro att det jag nu kommer att berätta utspelar sig i en viss virrpannas liv, närmare bestämt virrpannan vid namn Tessan. Så är dock inte fallet.

Äran tilldelas istället min bildelarkompis, som tycker att sin killkompis Oskar påminner om Adam Tensta trots Oskars bleka ansikte och blonda hår.

I morse fick hon ett sms: "Oskar är på The Voice! Men han är väldigt solbränd, undra om han har varit utomlands?" varpå min bildelarkompis ringer upp Oskar och frågar varför han var med där. Döm om hennes förvåning när hon inser att det faktiskt var Adam Tensta på programmet och inte Oskar. Han vet naturligtvis inte om hennes åsikt, vilket gör att jag hade gjort rätt mycket för att ha fått höra den bortförklaringen!


Kommentarer
Postat av: sophiawithph.blogg.se

Det är de blonda slingornas fel, jag har själv varit med om fenomenet... Måste säga till mamma att varna kunderna om blekmedlets biverkningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback