Ösregn

När jag vaknade igår morse var det kolsvart ute och ösregn. Finns det något som kan förknippas mer med höst? Från hemmet till bilen och från bilen till jobbet han jag bli rätt lagom dyblöt. Skön start på en måndagmorgon. Väl framme till jobbet ser jag det ljusna och bli uppehåll genom fönstret.. Kvitterat.

Först i bilen till träningen efter jobbet börjar det verkligen vräka ner igen - nice! Jag tycker verkligen om att träna i blött gräs, kan inte minnas en enda dålig träning jag gjort på blött underlag i karriären. Igår var inget undantag, gjorde ett par svettiga räddningar dock utan att imponera märkvärt. Trots detta måste jag påstå att ledningen är återtagen igen.

Baconi  2
Världen 1

För övrigt har jag fastnat för en ruskigt klassisk låt efter att ha hört den på ett underghållningsprogram förra veckan. Den påminner starkt om min äldre syster av någon anledning, och är sådär 80-talsmysig som hennes gamla godingar kan vara ibland. Här
http://www.youtube.com/watch?v=u_0IKmq75UQ hittar ni den.

"Looking from a window above, it's like a story of love/
Can you hear me/
Came back only yesterday, I'm moving further away/
Want you near me/

All I needed was the love you gave/
All I needed for another day/
And all I ever knew/
Only you/"

Slutligen meddelas härmed att världsmästerskapet till slut är igång. Tråkigt att matchtiderna verkligen inte passar arbetslivet hemma i svea rike.. I detta nu är ledningen i premiären intagen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback