Minnen

Radion på min plats på jobbet började plötsligt spela väldigt bekanta toner. Ett lyckorus sprider sig sakta genom kroppen, en nästan euforisk känsla. Det tar några hundrads sekunder innan jag förstår vad som hänt. Förklaringen hittar ni här. Det finns inte många låtar jag älskar och förknippar med sommarlycka så mycket!


Jag avslutade en problemkantad måndag med en olycka. Jag ska skriva av mig angående problemen någon dag framöver när jag har tid, det är framförallt två saker som tynger mig. Tack för pratstunden igår btw, du vet vem du är!

Nåväl, tillbaka till olyckan.. Minns ni inlägget om Tessans fingerskada som Gurra skrev? Just det. Jag gjorde en Tessan igår. För att göra en lång historia kort kan jag väl berätta att en konservburk attackerade mig! Det var blod i hela köket men till skillnad från Tessan så klarade jag att stoppa blödningen med is och tryck. Nu har jag långfingret ordentligt paketerat och bortsett från oro att det ska gå upp på träningen ikväll så är situationen under kontroll.

Vad har jag hittat på googles bildsök idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback