Lisas fest

Dagens klädsel: Tajt som ett skinn om man frågar flickorna hemma hos mig efter matchen.
Dagens citat: "-Jag har aldrig känt såhääär!" Knatte som fyllde 18 festade som aldrig förr.
Dagens roliga händelse: Att en junis plankade in på utestället, gladare fick man leta efter!
Dagens tråkiga händelse: En viss fyllehynd som inte kom in pga det. Orutinerat!
Dagens sjukaste: Inte speciellt sjukt kanske..men tre raka!
Dagens låt: Den underbara redan klassiska Timbaland - The Way I Are.
Dagens maträtt: Pastasallad efter matchen gjorde sitt för kvällen.
Dagens I-landsproblem: Att verkligen ta sig tid att skaka hand med folk för att få dem att gå till samma ställe. Men det va det värt!
Dagens problem: Ösregnet på vägen hem, mindre roligt.
Dagens kärlek: Festfixaren med sambo. Trots över tio års skillnad och att han hade fru och två barn när de träffades. Respekt!
Dagens klantigaste: Att traska/småspringa rakt in i en glasvägg! Bulan var enorm. Inga namn nämnda.. ;)
Dagens sämsta låt: På en fest av den kalibern var de flesta nöjda med det mesta i musikväg. Delvis jag också egentligen, men saknar fortfarande ett skönt hiphop/rnb-golv i stan!
Dagens historiska ögonblick: När undertecknad, mot alla odds, kunde alla moves till Bengtzing - Jag ljuger så bra.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ha ha ha , skulle ha gett väldigt mycket för att få se dina schysta moves till den låten!!!!
En liten uppvisning kanske?
Puss på dig, tycker du skriver helt underbart!

2007-09-06 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback