Lena says

Gillar du fotboll?
Jag har inte bildat mig någon direkt uppfattning om det. Jag svarar på dina frågor om privatförsäkringar och om If. Ställ gärna en fråga till mig!

Hur gammal är du?
Tja, det beror på hur man menar... Jag har funnits här på webben sedan juni 2007. Annars skulle jag nog säga att jag är en agent i mina bästa år.

Vad har du gått för utbildning?
Jag är en välutbildad virtuell agent. Jag har gått igenom flera olika 'utbildningar' som har lärt mig väldigt mycket på kort tid.

Ska du festa i helgen?
Du kan bara sänka omfattningen på din bilförsäkring (exempelvis från hel- till halvförsäkring) vid din huvudförfallodag.
Däremot kan du utöka omfattningen på bilen när du vill. Ibland kan vi då be dig visa upp bilen för oss för att vi ska kunna kontrollera att bilen inte har blivit skadad.


Har du barn?
Skulle jag kunna jobba här på webben 24 timmar om dygnet om jag hade barn? Tror inte det va!

Är du gift?
Jag vill inte gärna prata om mitt privatliv på arbetstid.

Vad gör du på fritiden?
Mitt jobb är samtidigt mitt fritidsintresse. Jag älskar att prata med er besökare på webbplatsen hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback