Jag har läst en bok

Jag vet att det är osannolikt värre.. Men jag fick tipset från flera håll och det lät faktiskt som en story i min smak med tanke på filmintresse och liknande. Köpte Snabba Cash av Jens Lapidus under semestern och ett par veckor senare började läsningen. Jag har sällan eller aldrig blivit så fångad av en bok, ett tag kunde jag knappt lägga den ifrån mig. Sist jag läste en riktig bok från pärm till pärm måste ha varit i skolan. Det säger nog mer om mitt rastlösa jag än om böckerna jag försökt läsa, det slutar alltid med att jag inte orkar ta mig tid. Snabba Cash är undantaget som bekräftar regeln!

Kommentarer
Postat av: Syster

Från en bokmal till en annan, tyckte du den va bra? Nja, skulle jag vilja säga.
Jag har tips i samma genre: Tusen små bitar av James Frey & Anhörig av Katerina Januch, mycket gripande båda två, den första är dock ingen självbiografi.
Happy reading!!!

2007-09-26 @ 11:35:41
Postat av: Johanna

Inget skämst, vi måste ju typ samåka...
Fast jag åker nog inte ensam men som det ser ut nu så är det jag, namita och malin. De verkar som att det kommer hit sedan åker vi bil/tåg/buss till Oslo. Vi lånar du Ammes bil så tar hon vår så slipepr vi slösa våra mil. Hon har bara kört typ 700 mil eller nått barnsligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback